ولنتاین

کادو ولنتاین برای پسر بخریم یا نخریم؟

کادو ولنتاین آقایان چی بخرم

کادو ولنتاین برای پسر بخریم یا نخریم ؟

ولنتاین چیست؟

روز ولنتاین (Valentine’s Day)، روزی است که در آن سنت ولنتاین جشن گرفته می شود. تعطیلات (14 فوریه) در تقویم میلادی، زمانی ست که عاشقان، محبت خود را با خرید کادو و هدیه دادن ابراز می کنند. بر اساس شباهت هایی که این جشن با جشنواره ای سنتی در رم به نام لوپریکا دارد، که در اواسط فوریه برگزار می شود، سرچشمه ولنتاین را از آنجا می دانند. این جشنواره که آمدن بهار را جشن می گرفت، شامل آیین های باروری و جفت شدن زنان با مردان به قید قرعه بود.! در پایان قرن پنجم، پاپ گلاسیوس اول جشن لوپرکالیا را ممنوع کرد. تاریخدانان تعویض آن روز را با روز ولنتاین به پاپ گلاسیوس نسبت داده اند. اما واقعیت این است که هنوز منشا اصلی ولنتاین و کادو ولنتاین مبهم است. تا قبل از قرن چهاردهم، روز ولنتاین به عنوان یک روز عاشقانه جشن گرفته نمی شد.

کادو ولنتاین برای پسر

واقعیت این است که تفاوتی میان خانم یا آقا در دریافت کادو ولنتاین وجود ندارد. همه ما هنگام گرفتن هدیه چشمانمان برق می زند و از ته دل خوشحال می شویم. مخصوصا اگر آن کادو باب میل مان باشد. از گوشه کنار شنیده ایم خانم ها اعتقاد دارند که روز ولنتاین، روز دریافت کادو و شکلات از طرف آقایان است. اما اینطور نیست. در سراسر دنیا روز ولنتاین، ادای یک سنت دیرینه و دو طرفه است. قطعا با خرید کادو مخصوص آقایان هرچند کوچک خاطره ای شیرین از رابطه تان را در ذهن معشوق به یادگار می گذارید. اما اینکه چه کادو ولنتاین بخرم ؟ کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ ما در این بخش چند کادو ولنتاین خاص پسر معرفی می کنیم تا در وقت خود چندین برابر صرفه جویی نمایید.

10 کادو ولنتاین مخصوص آقایان

در اینجا چند کادو خاص آقایان که به یاد ماندنی اند، از لاکچری تا قیمت مناسب را برایتان نام می بریم. می توانید با کلیک به روی هر عنوان نمونه آن را مشاهده نمایید.

کتاب نفیس

خرید کادو ولنتاین کتاب نفیس

کتاب نفیس یکی از زیباترین و دلنشین ترین هدیه آقایان است. کتاب نفیس می تواند شامل حافظ ، سعدی یا دیوان هر شاعر دیگری باشد که مورد علاقه ی فرد مورد نظر شماست. روی عنوان کتاب نفیس کلیک کنید تا انواع متفاوت آن را نظاره کنید. این هدایا دارای جعبه های حکاکی شده و کنده کاری شده ی زیبای چوبی یا جلد سخت هستند.

ست چند تکه مردانه

همیشه ست ها جذابیت زیادی برای آقایان دارند. می توانید با در نظر گرفتن شغل و سلایق همسر یا عشقتان یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. بسته به میزان بودجه خود برای خرید کادو ست دو تکه، ست سه تکه، ست چهار تکه را انتخاب کنید. در مجموعه گاموت حتی می توانید ست مردانه اختصاصی خود را داشته باشید.

عطر برای کادو ولنتاین

با انتخاب یک عطر دلنشین و مردانه پسند می توانید رایحه ساز زندگی مرد مورد علاقه ی خود شوید. چگونه؟ با یک انتخاب صحیح رایحه ی مناسب او را پیدا کنید. سپس این رایحه تبدیل به عطری می شود که دوست دارد مدام استفاده کند. حتی اگر تمام شود دوباره همان را تهیه می کند. پس شما تبدیل به شخصیتی فراموش ناشدنی برای او می شوید. عطر همیشه خواستنی است مخصوصا در کادو ولنتاین برای پسر گزینه ای همیشه روی میز است.

تابلو هنری

یک تابلو هنری، زینت بخش زندگی خصوصی او… از این طریق می توانید وارد زندگی او شود. اگر انتخاب درستی داشته باشید با پرس و جوی اطرافیان او، به شما و سلیقه ی شما افتخار می کند. یک تابلو هنری می تواند یک نقاشی باشد یا یک صنایع دستی خاص مانند تابلو میناکاری اصفهان که روی فلز مس حکاکی می شود.

ساعت کلاسیک|ساعت اسپرت

یک کادو سنتی برای مناسبت ها که آقایان دوست دارند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که چه ساعتی را می پسندد. برای این کار به سایر ساعت های او توجه کنید. یا اگر ساعت به دست نمی کند به تیپ و لباس هایش دقت کنید. کلاسیک پوش یا اسپرت پوش است ؟

فلاسک

اگر مرد زندگی تان ورزشکار است یا به گشت و گذار علاقه دارد فلاسک بهترین کادو ولنتاین می تواند باشد. مخصوصا فلاسک استارباکس که هم برند معروفی دارد و هم باریک و خوش جا است.

ماگ در کادو ولنتاین

در چند سال اخیر طرفداران ماگ ها افزایش پیدا کرده اند. در ابتدا فروشگاه ها پر از ماگ بودند ولی اندازه و ظاهر آنها یکسان بود و فقط طرح روی آن کمی فرق داشت. اما امروز ما با ماگ های خیلی خاص در کنار شما هستیم. روی عنوان ماگ کلیک نمایید تا ماگ خاص طرح لنز را مشاهده نمایید.

قمقمه

کسانی که میدوند حتما نیاز به یک قمقمه در جیب لباس خود دارند تا هرکجا احساس تشنگی کردند از آن کمی بنوشند. اما قمقمه همراه باید کوچک باشد تا در حمل و نقل مشکلی برایمان پیش نیاید. قمقمه کتابی یکی از بهترین این محصولات است. با کلیک به روی عنوان قمقمه نمونه محصول قمقمه کتابی را مشاهده می فرمایید.

جاشمعی

درست است جا شمعی. اما نه هر جاشمعی! محصولی که خاص باشد، بزرگ و مردپسند باشد. مانند جاشمعی میناکاری که طرح یک انار است و در هر خانه ای زیبایی می آفریند.

پوشاک ورزشی

به علت روزمره گیهای زندگی امروزی، آقایان به بدنسازی و باشگاه علاقمند شده اند. پس با خرید یکی از ابزار مورد نیاز آنها که می تواند یک کادو ولنتاین برای پسر باشد، در این راه به او کمک نمایید.

شکلات ولنتاین

یکی از گزینه های شما همیشه می تواند شکلات باشد. شکلات ولنتاین به شکل قلب عاشقانه جذاب و دوست داشتنی است. دقت کنید که شکلات با جنس مرغوب انتخاب نمایید تا شان شما حفظ شود. کیفیت کادو ولنتاین را از یاد نبرید. در کنار بودجه به کیفیت هم توجه داشته باشید.

 

خرید کادو ولنتاین گاموت گیفت

گاموت گیفت برای آقایان کادوهای خاص و فراوان تهیه کرده است. بعد از انتخاب هدیه و خرید کادو ، محصول انتخابی شما در بسته بندی شیک و جعبه های خاص، همراه با نامه ای از طرف شما، کارت پستال منتخب شما و خیلی گزینه های دیگر با نام شما و یا حتی به صورت ناشناس تحویل شما یا فرد مورد نظر می گردد. در شلوغترین روز سال یعنی روز ولنتاین، در وقت خود با خیال راحت صرفه جویی کنید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *