انتخاب کادو مناسب, تولد, کادو مناسبتی, ولنتاین

هدیه لوکس آقایان

هدیه لوکس برای آقایان

کادو لوکس آقایان

همیشه در ذهن داشتیم که خرید برای آقایان بسیار سادست. زیرا آنها به غیر از جوراب و زیرپوش به چیزی احتیاج ندارند. شاید پدرانمان به این کادوها رضایت می دادند و حتی لبخند می زدند. اما با گذشت زمان نسل های جدید مردان تغییر کردند و مشکل پسند تر شدند. در واقع آنها به کادو لوکس علاقمند شده اند. ما در این مقاله قصد داریم هدایایی را معرفی کنیم که دل هر مرد لاکچری پسندی را به لرزه وادارد پس در مقاله کادو لوکس آقایان با ما همراه باشید.

ساعت یک کادو خاص

ساعت :

یک ساعت برند و لوکس را هیچ آقایی رد نخواهد کرد. با توجه به تحقیقات انجام شده علاقه ی مردان در استفاده از ساعت بیشتر از خانم هاست. اما ساعت ها نیز جدا از تنوعشان در برند ها، دارای تفاوت های ظاهری و کاربردی فراوانی هستند.

ساعت با بند و قاب طلایی : 

از آنجا این رنگ از ساعت ها را در دسته بندی جدا قرار دادم که بعضی از آقایان به رنگ طلایی علاقه ندارند. در انتخاب این نوع ساعت ها دقت کنید و اگر شناختی از طرف مقابل ندارید و یا تا به حال اکسسوری به رنگ طلایی ندیده اید که استفاده کند، این ریسک را انجام ندهید.

ساعت کلاسیک :

این نوع ساعت ها معمولا بدون موتور و با دسته ی فلزی هستند. اکثر آقایان حداقل یکی از این نوع ساعت ها دارند پس با خرید این ساعت می توانید ریسک کمتری بکنید.

خرید ساعت مردانه

ساعت چند موتوره :

این نوع ساعت ها زیر مجموعه ای از ساعت های اسپرت هستند. آنها معمولا دارای صفحه ی بزرگ هستند که در آن چندین عقربه وجود دارد که نمایانگر تعداد موتورهای آن است. این موتورها می تواند برای نمایش تاریخ ، کرنوگراف ، زمان سنج  مورد استفاده قرار گیرد.

ساعت هوشمند :

اگر شخص مورد نظر شما این محصول را ندارد، می توانید از برند با کیفیت برای او این کادو را تهیه نمایید. مطمعن باشید که از آن خوشش خواهد آمد.

ست دو تکه چرم، ست سه تکه چرم

ست چرم :

این محصولات باید از جنس چرم طبیعی باشند. دقت داشته باشین که همین محصولات در جنس چرم مصنوعی یا چرم صنعتی هم موجود هستند. اما اگر هدف شما خرید لوکس و لاکچری باشد، ست چرم مصنوعی را نخرید.

خرید عطر مردانه

عطر:

نگران نباشید عطر جدایی نمی آورد. شما می توانید برای آقایان یک عطر برند با بوی تلخ(معمولا رایحه های تلخ لاکچری تر محسوب می شوند)بخرید. اینگونه هر زمان شخص مورد علاقه ی شما این عطر را بر خود اسپری نماید خاطرات شما از ذهنش عبور خواهد کرد.

ست پیپ مردانه :

این هدیه یک هدیه فانتزی و لوکس محسوب خواهد شد و آقایان حتی اگر به دود یا نیکوتین علاقه نداشته باشند این هدیه را برای زیبایی و خاص بودن حفظ خواهند کرد.

دستبند چرم و طلای مردانه :

شاید هدیه دادن طلا به آقایان خیلی جذاب به نظر نرسد اما ترکیب دستبند چرم چند لایه با تکه ای کوچک از طلا می تواند تیری باشد که بر قلب هر مردی فرو می رود.

باکس گل با کادویی کوچک برای ضمیمه :

باکس گل می تواند پرچم یک مرد را پیش دوستان و همکارانش بالا ببرد. می توانید این هدیه را به صورت بی نام و نشان به محل کار همسرتان ارسال کنید. تا ببینید چه اثر حیرت انگیزی بر روابط صمیمانه ی شما خواهد گذاشت.  برای ضمیمه کردن کادو نیز نگران نباشید یک فندک کوچک، عطری کوچک، انگشتری نقره، یا یک هدیه فرهنگی برای کنار آن مناسب خواهد بود.

دکمه سر آستین طلا :

این کادو محبوب دل آقایان خواهد شد مخصوصا آن دسته از مردانی که به ظاهر و لباس های خود اهمیت می دهند. اگر مرد مورد نظر شما از رنگ طلایی طلا خوشش نمی اید می توانید از دکمه سرآستین هایی از جنس طلای سفید استفاده نمایید.

کادو خاص آقایان

لباس های هوشمند یک هدیه با ارزش

لباس هوشمند: شاید نشنیده باشید اما لباسهای اسپرت هوشمند بسیار جذاب هستند. آنها هنگام ورزش ضربان قلب شما، دمای بدن و جزئیات دیگری را هنگام پیاده روی به شما نمایش می دهند.

لوازم دیجیتال: یک هدست یا ایرپاد برند و با کیفیت فوق العاده هر سخت پسندی را راضی خواهد کرد.

ماکت ماشین کلاسیک یک کادو لوکس مردانه:

این کادوها بسیار هیجان انگیز هستند مخصوصا برای آقایانی که به ماشین های کلاسیک و دکوراتیو ها علاقمند هستند. این محصولات متنوع شامل همه ی ماشین ها در سایزهای کوچک تا بزرگ هستند. که با توجه به بودجه خود می توانید آنها را تهیه نمایید.

آلات موسیقی: اگر فرد مورد علاقه ی شما به هنر و موسیقی علاقمند است چه هدیه ای زیباتر از یک آلت موسیقی که صد در صد در دسته ی کادو لوکس آقایان می گنجد. می توانید با یک گیتار یا ساز دهنی قلب او را از آن خود نمایید.

ست بهداشتی آقایان در برند معتبر: این ست ها می تواند شامل ژل اصلاح، عطر، افترشیو، ضد تعریق و یا موارد دیگر باشد. نکته ی اصلی این است که به برند و کیفیت این ست های بهداشتی توجه داشته باشید و همچنین آن محصولی را انتخاب نمایید که دارای بسته بندی زیبا و شکیل باشد. کدام مردی است که به این ست های بهداشتی نیاز نداشته باشد؟

در فروشگاه گاموت گیفت کادو های لوکس و لاکچری تهیه کنید تا از رضایت شخص مورد علاقه خود مطمئن باشید. شما می توانید برای دسترسی به اکسسوری مردانه و عطر اصل مردانه با قیمت ثابت همین الان کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *